Bending RolePlay - Az Avatar szerepjáték
City Hall

× Fresh & news
× Vendégkönyv
× Hirdetőkönyv
× Shana
 xxx

 
Republic City

× Az Avatar Világa
× A szerep leírása
× Szabályok
× Adatlap
× Adatlap leadás
× Karakter frissítés
× Játékos-társ kereső
× Kérés, kérdés, baj stb.
× Karakterek

 
Info

About the site...

Név: Bending RolePlay
Téma: hajlító szerepjáték
Korhatár: 15 év
Böngésző: Chrome
Admin: Shana
Design: Shana
Elérhetőség: e-mail, MK
Nyitás '12.11.01.

 
Allies

Szép, igényes, szerepes (és ez fontos!) oldalak jelentkezését várom. Minél többen lesztek, annál kisebbek lesznek az ikonok. Két hónap pangás - vagyis, ha 'befagy' a szerep - után töröllek, egy szó nélkül (ribi vagyok, tudom)!(:

View Full Size Image View Full Size Image View Full Size Image View Full Size Image
View Full Size Image View Full Size Image View Full Size Image View Full Size Image
View Full Size Image View Full Size Image View Full Size Image View Full Size Image

12/1 [bővíthető!]
jelentkezni a chat-ben lehet.
vár: -

 
Join us!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

 

Az Avatar világa

   A világot négy nép alkotja: a Víz törzsei, a Föld királysága, a Tűz népe és a Levegő nomádjai. Köztük élnek idomárok akik népük elemét képesek irányítani, de csak egy ember van, aki képes mind a négy elemet irányítani. Ő az Avatar. Feladata, hogy megtartsa a békét és az egyensúlyt.
   Réges-régen a négy nép békében élt együtt, de minden megváltozott, amikor a tűz népe támadást indított. Csak az Avatar, a négy elem mestere képes megállítani őket. Ám amikor a legnagyobb szükség volt rá, ő eltűnt. Eltelt száz év, és az akkori Avatar, Aang, egy fiú a Levegő nomádjai közül, felbkkant és elhozta a békét.

   Avatar, mint fogalom:
   Az Avatar a négy elem mestere. Feladata fenntartani az egyensúlyt a világban, a békét a négy nép között. Ő a híd a Szellem Világ és a mi világunk között, képes beszélni a szellemekkel és átlépni a Szellem Világba.
   Az Avatar képes idomítani mind a négy elemet; a vizet, a földet, a tüzet és a levegőt. Amikor meghal, ujjászületik a következő elem népében. Ez az Avatar ciklus; víz, föld, tűz, levegő.
   Az Avatar képes átlépni az Avatar állapotba. Ebben az állapotban az Avatar szemei fehéren izzanak. Akkor képes irányítani az avatar állapotot, be és kilépni belőle szabadon, ha megnyitja mind a hét csakráját. Az az Avatar, aki nem tudja megnyitni a csakráit, az csak akkor képes átlépni, ha dühös vagy fél. Ebben az állapotban az Avatarban egyesül az összes eddigi Avatarok ereje. Ha az Avatar az Avatar állapotban hal meg, nem születik újjá, a reinkarnációs állapot megszakad, az Avatar megszűnik létezni.

 

   Avatarok:

Yangchen Avatar.
Yangchen Avatar a Levegő Nomádjainak szülötte, a Nyugati Levegőtemplomban nevelkedett. Szobrot emeltek tiszteletére a Nyugati- és a Keleti Levegőtemplomban.

Kuruk Avatar.
Kuruk az Északi Víz Törzs Avatara, kivételesen erős vízidomár. Kedvesének, Umminak az arcát ellopta Koh, az arctolvaj szellem. Kuruk az árral úszó Avatar volt, élete alatt béke volt a világban.

Kyoshi Avatar.
Kyoshi Avatar a Föld Királyságában született. Legyőzte Chint, a hódítót és megalakította a később róla elnevezett, Kyoshi szigetét. Kyoshi Avatar képezte ki a Dai Lit.

Roku Avatar.
Roku Avatar a Tűz Népe igazságos és bölcs Avatarja. Roku Avatar fiatalkori barátja volt Sozin, a Tűz Ura. Amikor a háborút indította Sozin, Roku Avatart elárulta és a vesztére hagyta.

Aang Avatar.
Aang Avatar a Déli Levegőtemplom szerezetese. Száz év elteltével a jéghegyből két Víz Törzsebeli fiatal szabadítja ki. Aang legyőzi a Tűz Urát és újra kezdi kiépíteni a világ egyensúlyát.

Korra Avatar.
Korra a fiatal Avatar a Déli Víz Törzséből. Köztársasági Városba érkezik, hogy megtanulja az utolsó elemet is, a Levegőt. Aang Avatar fia, Tenzin tanítja Korrát levegőidomításra.

 

   Idomítás:

Nem mindenki születik idomárnak, átlagosan kevesebb az idomár, mint az idomítani nem tudók. Csak az Avatar képes idomítani mind a négy elemet, az idomárok csak a saját népük elemét képesek idomítani.

 

Víz idomítás:
   Vízidomárok az Északi sarkon, Északi Víz Törzsében, a Déli Sarkon, a Déli Víz Törzsében és mocsarakban élnek.
   A legendák szerint a Hold és az Óceán volt az első vízidomár. A Hold adja a vízidomároknak az erőt, az Óceán az életet. A vízidomárok este és teliholdkor a legerősebbek, napközben és holdfogyatkozáskor a leggyengébbek. A  vízidomárok tolják és huzzák a vizet, így irányítja azt. Chijük a csuklóban gyűlik össze. A vízidomítás alapja a Tai Chi, ellenfelük ellen fordítják saját erejüket.
   A vízidomításhoz szükség van a vízidomároknak folyadékra, vagy bármilyen dolgora, amiből folyadékot képesek kinyerni.

Első idomárok: Hold és Óceán.
Legerősebb: telihold.
Leggyengébb: napsütésben.
Vízidomárok élőhelye: Északi- és Déli Sark, mocsarak.
Alternatív vízidomítási formák: gyógyítás, mocsáridomítás és véridomítás.

   A vízidomítás alapja a Tai Chi, a vízidomárok ellenfelük ellen fordítják saját erejüket, tolják és huzzák a vizet. A vízet minden halmazállapotában képesek idomítani; folyékonyan, jég és hó formájában. A vízidomárok tudják idomítani a vizet tartalmazó anyagokat is, illetve bármilyen folyadékot. A vizet számtalan módon képesek idomítani; képesek ostorkén használni, hullámok létrehozni, jégfalat emelni illetve a víz halmazállapotát is meg tduják változtatni; vízörvénnyt képesek kelteni, tudnak fagyasztani, a jeget manipulálni illetve a párát mozgatni.

   Gyógyítás: A vízidomárok között akadnak (főleg a nők körében) gyógyítok, akik a vizet a sérült chi központjába juttatják és így gyógyítanak.
   Mocsáridomítás: A mocsáridomárok az indákban és növényekben lévő vizet mozgatják, ezáltal képesek nayg erővel mozgatni azokat.
   Véridomítás: A véridomárok a bármely élőlényben fellelhető folyadékot mozgatják. Az izmait, az ereit és minden porcikáját mozgásra kényszerítik, ahol fellelhető a víz valamely formája a testben. A véridomítást csak a legerősebb vízidomároknak sikerül elsajátítania.

 

Föld idomítás:
   A földidomárok a Föld Királyságában élnek.
Az első földidomárok a borzvakondok voltak. A földidomítás a nyers erőt jelképezi, kemény mozdulatokkal teli idomítási forma. A földidomárok mindent képesek mozgatni, ami a föld eleméhez tartozik; hegyeket képesek emeleni, sziklákat mozgatni a homokot idomítani.

Első idomárok: borzvakondok.
Legerősebb: -
Leggyengébb: levegőben.
Földidomárok élőhelye: Föld Királysága.
Alternatív idomítási formák: homokidomítás és fémidomítás.

   A földidomárok képesek idomítani a földét, akár új tömböket is kielemni a földből. Bizonyos formában képesek megváltoztatni a föld szerkezetét; kemény sziklákból laza szerkezetű homokot létrehozni. Tudják manipulálni a föld szerkezetét, bármiylen alakúra képesek átformálni. Az erős földidomárok képesek futni a falon, egész hegyeket mozgatni.

   Homokidomítás: Mivel a homok sok ezernyi kavicsból áll, a földidomárok képesek idomítani. Homokvihart keltenek és a homokkal harcolnak. Sivatagokban élő földidomárok csak homokot idomítanak, másféle föld nem áll rendelkezésükre.
   Fémidomítás: A legerősebb földidomárok képesek idomítani a fémet. Meghajlítják, átformálják és a magasba emelelik. A fém egy része a föld eleméből készül, ezért tudják idomítani.
   Szeizmikus érzékelés: a hajlító egy szabadon hagyott bőrfelületének közvetlenül érintkeznie kell a talajjal. A képesség lehetővé teszi, hogy a föld rezgéseiből érzékelje a tárgyakat, embereket, és egyéb dolgokat, egy eléggé nagy sugarú körben. Lényegében ez egy 'Föld-szonár'.

 

Tűz idomítás:
   A tűzidomárok a Tűz Országában élnek, később a Tűz Népe által gyarmatosított területeken, a Föld Királyságában és a Levegőtemplomok környékén.
   Az első tűzidomárok a (mára kihalt) sárkányok voltak. A sárkányoktól tanulták meg az eredeti tűzidomár mesterek a tűzidomítást, az idomítás hagyományait őrző törzs, a Napharcosok. A tűzidomárok nappal, napfényben a legerősebbek, egy üstökös megsokszorozza erejüket, amíg éjszaka a leggyengébbek, napfogyatkozáskor semmi erejük nincs. A tűzidomárok chije a gyomorban gyűlik össze és a végtagokban válik tűzzé. A tűzidomítás alapja a düh, a szenvedély és az erős érzelmek, amik adják a tűzidomár erejét. A tűzidomárok képesek a semmiből tüzet teremteni, csak a Nap erengiájára van szükségük.

Első idomárok: sárkányok.
Legerősebb: üstökös (nappal).
Leggyengébb: napfogyatkozáskor (éjszaka).
Tűzidomárok élőhelye: Tűz Országa és gyarmatosított területek; Föld Királysága, Levegtőtemplomok környéke.
Alternatív idomítási formák: kék tűz idomítása, robbantás, villámidomítás és villámvisszaidomítása.

   A tűz veszélyes fegyver, azonban akik elég erős idomárok és nem félnek tőle, pusztító fegyverként képesek használni. A tűzidomításnak az alapajait kell tökéletesen elsajátítani, türelmesen kell tanuni, különben nem képes továbbfejleszteni tudását. A tüzet rengeteg módon képesek idomítani az erős idomárok; képesek tűzgolyókat lőni, a lángot ostroként használni, akár a tűzzel tudnak repüln és a legerősebbek vulkánoknak parancsolni.

   Kék tűz idomítása: A kék tűz létrehozásához az idomárnak nagyobb fizikai erőre van szüksége és több energiát kell használnia. A tűz színe azért válik kékké, mert a levegő körülötte sokkal melegebb, mint a vörösen idomított tűzé. A kék tűz sokkal hatékonyabb, erősebb, mint a vörös.
   Robbantás: A tűzidomár képes robbantást előidézni. Nagyon veszélyes idomítási forma, mind az idomárra, mind az ellenségre. A tűzidomár nem teremnt lángot, energiáit egy pontba koncetrálja és nagy pontossággal robbant.
   Villámidomítás: A villámidomításra csak a legerősebb tűzidomárok képesek. A villámidomítást tartják a leghatékonyabb tűzidomítási formának, de csak a legerősebb idomárok, mesterek képesek idomítani a "hidegvérű tüzet". A tázidomár csak akkor képes villámot előállítani, ha a lelke és a teste teljes összhangban van.
   Villámvisszaidomítás: A villám visszaidomításának a lényege az, hogy a csakrát áramoltatni kell a testben. A karból le a  testbe, át a gyomron (elkerülve a szívet), majd a gyomorból a másik karon át az ujjakon keresztül távozik a villám. Bonyolult technika, de gyakorlással elsajátítható a legerősebb tűzidomároknak.

 

Levegő idomítás:
   A levegőidomárok a Levegőtemplomokban élnek; az Északi-, a Keleti-, Déli- és a Nyugati Levegőtemplomban.
   Az első levegőidomárok a repülő bölények voltak. A szereztesek, akik megtanulták a bölényektől az idomítást, tiszteletükre tetováltatták magukra a nyilakat. A levegő eleme a szabadság; a levegőidomár a szellemi megvilágosodásra törekszik. Elrétően más idomításoktól, a levegőidomítás szint csak védekező idomítási forma. A levegőidomítást a kitérő, gyors mozdulatok jellemzik, megpróbálnak úgy harcolni, hogy az ellenfél ne tudjon a levegőidomárhoz érni. A levegőidomárok csak önvédelemből támadnak, chi központjuk a has.

Első idomárok: repülő bölények.
Legerősebb: -
Leggyengébb: zárt térben.
Levegőidomárok élőhelye: Északi-, Keleti-, Déli-, Nyugati Levegőtemplom.
Alternatív idomítási formák: -

   A levegőidomítás gyors, kitérő mozdulatokra épül. A levegőidomárok képesek idomítani a levegőt minden formán, testüket és tárgyakat könnyen a levegő képesek emelni légáramlatok segítségével. Az erősebb idomárok hurrikánok is képesek irányítani.

 

Forrás: www.legendofavatar.gportal.hu

 

Alakulatok/bandák:

 

Rendőrség és a külön alakulat:

A rendőrség egyik külön alakulata a Fémidomárokból álló, elit bűnöldöző csapata Republic City-nek. Korábban Toph Beifong lánya vezette, Lin Beifong, akit Saikhan követett. Egy szerkezetet hordanak a hátukon, amikben fém kábelek vannak, így a tisztek gyorsan és hatékonyan képesek visszatartani a bűnözőket, és felügyelni a rendre. A készülékkel, amit hordanak, képesek más dolgokat is használni, például pajzsokat. A Fémhajlító rendőrség figyeli az eseményeket a városban, léghajóval és autókkal közlekednek. Ez a fajta mobilitás teszi lehetővé számukra, hogy könnyen elfogják a bűnözőket.

 

Bandák Republic City-ben:

   A Daichi klán, melynek tagjai a főleg kegyetlenségükről híres, a feketepiac élén kereskedő, a várost félelemben tartó földidomár Daichi család. Sikerült maguk mellé állítaniuk még pár földhajlítót – általában vagy megfenyegetik-, vagy lefizetik őket. Egy-két emberük a rendőrségen dolgozik, de a Daichi klánnak jelent. Nem igazán harcolnak a másik három banda ellen, hisz az övék egy „családi vállalkozás”, jól megvannak a feketepiaci kereskedéssel.
   A Triple Threats, a legnagyobb bűnözőbanda, amely Köztársaság Városban működik. Vezetőjük Lightning Bolt Zolt. Ők az egyetlen banda, amely föld-, tűz- és vízidomárokból áll. Általában egy étterem mögött szoktak állomásozni. Habár Köztársaság Város belvárosában vannak a legtöbbször, a város egyéb pontjain is folyamatosan részt vesznek az utcai háborúkban. A gengszterek hajlítói képességüket használják, hogy pénzt és egyéb értékeket csaljanak ki a város polgáraitól – főleg a nem hajlítóktól…
   A Vörös Monsoon egy másik banda, ők csak vízidomárok. Gyakran harcolnak a Triple Threats- és a Agni Kai ellen.
   Az Agni Kai a Vörös Monsoon és a Triple Threat ellensége, kizárólag tűzidomárokból áll.

 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal